Hledáme způsoby, jak podpořit naše klienty

I v nouzovém stavu stále hledáme cesty, jak podpořit naše klienty. Víme, že velká část dětí a mladých lidí s námi nemůže být v kontaktu online, protože nemá přístup k internetu či počítači. To je staví do nelehké situace i v dalších oblastech – obtížněji se dostávají k úkolům ze školy, nemají je jak plnit nebo jak získávat informace k aktuální situaci.

Pracovnice nízkoprahového klubu Pavlač proto v minulém týdnu roznesly na tři místní ubytovny nejen informace o tom, jak a kdy se mohou lidé obrátit na naše služby, ale také přinesly vítané roušky, které jsou zde neustále nedostatkovým zbožím. (Za tuto várku roušek děkujeme Báře Zajíčkové.)

Aby klientům pomohly aspoň trochu zatočit s nudou, přinesly mladším dětem také pár omalovánek, fixů a pracovních listů a starším něco málo školních pomůcek, aby se jim doma lépe učilo.

Zanechaly zde na sebe také kontakty a další způsoby, jak jim mohou naši klienti (ale i ostatní lidé) sdělit své potřeby v této nelehké situaci i „offline“ způsobem. V následujících dnech se kolegyně opět vydají do terénu, aby zjistily, jak dále můžeme v současné situaci pomáhat.

Děkujeme za podporu:
zpět