Sociální služby organizace fungují poměrně samostatně a chybí jim společné ukazatele kvality, které by, přes zjevnou rozdílnost cílů, poslání i cílových skupin prokázali naplnění deklarovaného poslání organizace. Schopnost organizací jasně vyhodnotit dopad služeb na kvalitu života klientů a společnosti směřuje k zvýšení kvality služeb a k posílení prestiže sektoru.
Cílem projektu
je v období březen 2018 – únor 2020 zvýšit odpovědnost RATOLESTi BRNO, z.s. vůči klientům, programovým donátorům a veřejnosti posílením nástrojů hodnocení výkonnosti sociální práce a optimalizace služeb, vytvořením, testováním a zavedením modelu evaluace, standardizací metodik a vzděláváním sociálních pracovníků organizace.
Cílová skupina:
Pracovníci Ratolesti Brno. z.s., poskytovatelé a zadavatelé sociálních služeb, služeb pro rodiny a děti a dalších služeb na podporu sociálního začleňování
Kontaktní osoba: Bc. Petr Porteš, projektový manager
petr.portes@ratolest.cz, + 420 775 468 129
Datum realizace: 1. 3. 2018 – 29. 2. 2020
Díky iniciativě Poper se s tím u nás proběhl workshop sebeobrany pro naše klientky.
Klienti z „velkého“ klubu NK Pavlač si vymysleli novou výtvarní aktivitu.
Staňte se součástí #HnutíDobra a v rámci #GivingTuesdayCZ podpořte kupříkladu Ratolest Brno.
Náš patron Honza Müller si pro naše klienty připravil workshop téma „Souboj Attila vs. Vémola“