Podpořte nás Vyhledávání

Stížnosti

Možnost stěžovat si má každý, kdo přijde s naší organizací do kontaktu (klienti, zájemci o službu, rodiče, veřejnost, …). Kromě stížnosti může podat podnět nebo připomínku.
Podání může být ústní (telefonicky nebo osobně) nebo písemné (e-mailem, poštou, vhozením do schránek na stížnosti v jednotlivých službách). Stěžovat si lze anonymně nebo adresně konkrétnímu pracovníkovi, vedoucím služeb nebo řediteli spolku. Stížnost bude vyřízena do 30 dnů.

Kontakty na všechny naše pracovníky naleznete ZDE.

Pokud nebudete spokojeni s vyřízením vaší stížnosti, můžete se obrátit na:

  • Předsedu Rady spolku prof. PhDr. Libora Musila, CSc. musil@fss.muni.cz,
  • Ministerstvo práce a sociálních věcí Odbor sociálních služeb Na Poříčním právu 1, 128 00 Praha 2 Elektronická podatelna MPSV ČR: posta@mpsv.cz,
  • Odbor sociálních věcí, Jihomoravský kraj, Žerotínovo nám. 449/3, 601 82 Brno osv@jmk.cz,
  • nebo Radu pro etiku a supervizi ČAS na supervize@streetwork.cz.

Kontaktní osoba