
Nízkoprahový klub Pavlač
Nízkoprahový klub Pavlač najdeš na adrese Vranovská 4 v Zábrdovicích. Je tady pro děti a mladé lidi ve věku od 6 do 21 let, kteří nemají kde trávit svůj čas, nemají se na koho obrátit s řešením situací spojených s dospíváním, na které sami nestačí, anebo vyrůstají v oblasti, kde se potkávají s řadou negativních jevů. Kromě toho, že děti a mladí lidé mohou mluvit s pracovníky o tom, co řeší ve svých životech, mohou také využít individuální doučování, PC učebnu na klubu a další vybavení.
Služby jsou poskytovány zdarma.
Kdy se na Pavlač obrátit?
Děti a mladí z Pavlače s námi překonávají překážky v životě.

Podpořte nás
Novinky z Pavlače
-
AKTUALITA Pavlač byla Alešovi průvodcem v dospívání 31. 7. 2025
-
AKTUALITA Martině, Vanese a Kláře pomohla Pavlač v náročné životní situaci 31. 7. 2025
-
AKTUALITA Závěrečná evaluační zpráva projektu Zvyšování školní úspěšnosti mladých Romů ze sociálně vyloučených lokalit města Brna 3. 6. 2024
-
AKTUALITA Jak fungují doprovody do škol? 13. 1. 2024
-
AKTUALITA Podpořte nás svými nákupy 8. 1. 2024
Kontakty
-
Bc. Mikuláš Suchodolvedoucí programu, sociální pracovník
-
-
-
-
-
-
-
-
Doba poskytování (provozní doba)
Terénní část
pondělí až čtvrtek 14:00 – 18:00
na ubytovnách Pohoda, Markéty Kuncové a Šámalova a v sociálně vyloučených lokalitách MČ Brno-střed, Brno-sever a Brno-Židenice.
Ambulantní část
pondělí až čtvrtek 14:00 – 18:00
KLUB PAVLAČ PRO DĚTI 6–11 LET (Vranovská 4, Brno)
pondělí až čtvrtek 14:00 – 18:00
KLUB PAVLAČ PRO MLÁDEŽ 12–18 LET (Vranovská 4, Brno)
pátek 10:00 – 14:00
individuální schůzky, pouze po domluvě (Vranovská 4, Brno)
Cíle a principy služby
- rozvíjení sociálních dovedností a aktivizace,
- snižování sociálních rizik vyplývajících z konfliktních společenských situací, způsobu života a rizikového chování,
- aktivní zapojování klientů do pozitivního ovlivňování vlastní nepříznivé životní situace,
- zvyšování schopností klientů realizovat vlastní aktivity bez pomoci druhých,
- poskytování podpory pro zvládnutí obtížných životních situací,
- zprostředkovávání dialogu mezi cílovou skupinou a komunitou v oblastech, jež jsou pro ně důležité. Principy služby - Dobrovolnost,
- Rovnost,
- Důvěrnost,
- Respekt,
- Anonymita,
- Otevřenost,
- Bezplatnost,
- Profesionalita,
- Nízkoprahovost – umožnění maximální přístupnosti a snižování psychologických, sociálních, prostorových a finančních bariér.